mandag den 26. november 2012

”JEG ELSKER DIG”


Der er vist ingen, der kommer til ”Tantriske rum” der ikke er på en grænseudvidende oplevelse med sig selv. 
For det rum,  som jeg inviterer til, er det indre rum, hvor du som udgangspunkt er elsket, støttet  og accepteret med alt hvad du indeholder - det i sig selv kan være grænseudvidende, for det, jeg erfarer, er, at vi ”små mennesker” laver alle mulige begrænsninger og historier om os selv og om vores egen formåen, og ikke mindst, tror på, hvad alle andre har fortalt os, vi kan og ikke kan. Hvad vi bør og ikke bør, hvad vi skal, og hvad vi ikke skal. Det kræver mod at sige JA til sig selv. Det kræver mod at STÅ VED sig selv. Mod til at STOLE på sig selv.
De sidste 3 tilbagemeldinger fra mænd, kvinder og par der har bevæget sig ind i det Tantriske rum i Livsglædecentret: ”mit livs bedste oplevelse”, ”fantastisk” og ”vi havde ingen forventninger - det der skete var, at vi i dialogen, som var grænseoverskridende, kom i dybere kontakt med os selv, og massagen har gjort, at min mand absolut skal have den oplevelse også - vi er kommet tættere på hinanden”.



Kraften kommer indefra.



Der er mange måder at komme ind i sit inderste på - ét er sikkert, når vi er kommet derind, er der fyldt med kærlighed - den kærlighed, der ikke er bundet til et andet menneske eller omgivelserne eller bestemte episoder. Det er den kærlighed, som altid er tilstede ubetinget for os selv. Den kærlighed som Jesus taler om, når han siger: ”Elsk dig selv, som du vil have, andre skal elske dig.”
Hvor mange er vokset op i den ubetingethed? Jeg har fundet ud af, ... at det er vi alle - for det har intet med forældre eller andre at gøre - de har blot været rollemodeller, som vi har forholdt os til, som om de var sandheden.
I det Tantriske rum, erfarer jeg, at der åbnes til ubetingetheden i ens eget indre - og derfra kan der skabes på ny, for derinde fra er der ubetinget kraft, ubetinget tro, ubetinget kærlighed -  hvilket er den ultimative livsenergi.
Måske, fordi der i ”det Tantriske rum” er den viden: "at alle er unikke på hver deres skabende vej - og respekt for forskelligheder. Og at det største vi kan give hinanden, er vores egen væren i os selv".
Susanne Mikaella